BARCELONA, 26 març (EUROPA PRESS) -
La XX edició del Saló Alimentaria, que es farà al recinte Gran Via de Fira de Barcelona del 31 de març al 3 d'abril, generarà un impacte econòmic de 170 milions d'euros comptant el període de muntatge del certamen i la despesa que faran els més de 140.000 visitants que es preveuen i les 3.800 empreses participants.
Així ho ha explicat aquest dimecres en roda de premsa el director general del saló, J.Antonio Valls, acompanyat del president d'Alimentaria i de Fira de Barcelona, Josep Lluís Bonet, i del director d'Assumptes Econòmics i Internacionalització de la Federació d'Indústries d'Alimentació i Begudes (Fiab), Jaime Palafox.
L'organització del certamen ha convidat 600 compradors, un 50% més que a l'anterior edició, i es faran més de 6.300 reunions per facilitar contactes, mentre que la Fiab, el Ministeri d'Agricultura, Alimentació i Medi Ambient i l'Icex han convidat 130 importadors i distribuïdors més.