BARCELONA 3 ago. (EUROPA PRESS) -
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha tancat l'accés de La Rambla de l'estació de Plaa Catalunya fins al 31 d'agost per les obres de millora i ampliació que s'estn realitzant a la installació.
Els treballs permetran millorar la capacitat de la línia Barcelona-Valls i remodelar el vestíbul que dóna a La Rambla per guanyar espai per als usuaris, amb 470 metres quadrats més, segons ha informat FGC en un comunicat aquest divendres.
Durant el mes d'agost, mentre l'entrada per La Rambla estigui tancada, l'accés a l'estació de Plaa Catalunya s'haur de fer a través del carrer Bergara.
Tampoc es podr utilitzar l'ascensor que hi ha al vestíbul de La Rambla, fins al 9 de setembre, i només estar disponible l'ascensor del vestíbul Bergara.
Les obres deixaran fora de servei fins a finals d'agost les andanes de les vies 1 i 2, i tots els trens entraran per les vies 3, 4 i 5, sense produir cap alteració en les freqüncies.
L'actuació en les vies consisteixen a allargar-les per aconseguir la distncia de seguretat suficient perqu els trens puguin realitzar l'entrada automtica en l'estació, maniobra necessria per l'increment de freqüncies prevista a la línia Barcelona-Valls amb l'arribada de 15 noves unitats el 2021.