BARCELONA 26 març (EUROPA PRESS) -
El líder del PP en el Parlament, Alejandro Fernández, ha afirmat que el preacord entre ERC i la CUP suposa una crida "a la delinqüncia", ja que considera que desautoritza i humilia als Mossos d'Esquadra i recolza la impunitat als violents, en les seves paraules.
Durant la seva intervenció en el ple d'investidura aquest divendres, Fernández ha dit que els 'cupaires' són "radicals sí, ximples no", i ha acusat als 'cupaires' de fer que ERC i Junts signin documents i després anar-se'n 'de rositas', ha dit textualment.
Ha enlletgit que Aragons hagi defensat una agenda d'extrema esquerra, al seu judici, i ha lamentat que "Catalunya segueixi sis anys després en mans de la CUP", d'els qui ha dit que són més intelligents del que semblen.
També s'ha referit a la presidenta del Parlament, Laura Borrs, a qui ha felicitat irnicament per haver-se tret una plaa de funcionria pública de l'Estat: "Cal ser molt crack per cridar feixista a un Estat i treure't una plaa de funcionari, per cridar opressor a l'Estat i aconseguir una paga vitalícia".
"El mateix dia de la seva presa possessió, a la tarda emplenava formularis per accedir a la seva plaa de funcionria. Em poso als seus peus, aix sí que és una jugada mestra", ha ironitzat el líder popular.