Publicat 04/07/2022 17:56

Feliu (ANC) davant la visita de Marchena a Barcelona: "És un repressor i no una persona de lleis"

Uns 500 independentistes protesten davant l'Icab
EUROPA PRESS

BARCELONA 4 jul. (EUROPA PRESS) -

La presidenta de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC), Dolors Feliu, ha criticat que el magistrat del Tribunal Suprem (TS) i president de la sala que va jutjar l'1-O, Manuel Marchena, acudeixi aquest dilluns al Collegi de l'Advocacia de Barcelona (Icab) per impartir una conferncia i ha assegurat: "Ell és un repressor i no una persona de lleis".

Ho ha dit durant la manifestació d'uns 500 independentistes davant l'Icab, convocada per l'ANC, mnium i els CDR, en protesta contra el magistrat, en la qual Feliu ha afirmat que "les teories de Marchena són totalment contrries a dret i van reprimir", en referncia al judici de l'1-O, i li ha replicat que la concentració de persones no justifica la violncia, en les seves paraules.

Sobre la decisió del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) que constata la inaplicació de la decisió del 25% de castell, ha considerat que el tribunal hauria de ser respectuós amb la legislació de la Generalitat i l'avisa que "tot el que vagi contra direcció de la protecció del catal és una extralimitació de les seves funcions".

Contingut patrocinat