ALBERTO PAREDES - EUROPA PRESS
L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 14 (EUROPA PRESS)
Els reis Felip VI i Letícia han arribat aquest dimecres a les 18.30 hores a la Torre Puig T-2, que inauguraran a la plaa Europa de l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona), on una cinquantena de curiosos els han esperat i els han aplaudit quan han baixat del cotxe.
A l'acte també hi assistir el president de la Generalitat, Pere Aragons, que no l'ha rebut a l'entrada a diferncia del ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu; el delegat del Govern central a Catalunya, Carlos Prieto; l'alcaldessa de l'Hospitalet, Núria Marín, i el primer secretari del PSC, Salvador Illa.
Amb aquest segon edifici, que acollir uns 500 treballadors, la companyia consolida l'ampliació de la seva seu corporativa a Barcelona