O PINO (LA CORUNYA), 24 (EUROPA PRESS TELEVISIÓ)
El president del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha reivindicat des de Galícia que està disposat a treballar per donar a Espanya "un canvi necessari" i aconseguir "un rearmament moral" enfront d'un executiu, el que dirigeix Pedro Sánchez, que "té més imputats que ministres": "Ja n'hi ha prou! Milions d'espanyols mereixen un govern decent. Jo li donaré un govern decent a Espanya", ha aclamat.
Amb el rerefons del Congrés Nacional del PP, Feijóo ha tornat "a casa", a Galícia, on ha participat en la 'carballeira' d'O Pino (la Corunya), acompanyat del líder del PPdeG i del seu successor a la Xunta, Alfonso Rueda; el president del PP provincial de la Corunya, Diego Calvo, i altres càrrecs del partit. A la "festa popular" s'han sumat més de 4.000 afiliats i simpatitzants.
Feijóo ha defensat que el PP s'ha convertit "amb vuit milions de vots" en "el primer partit d'Espanya", però després d'admetre que "no són prou" ha recuperat una altra meta: "Acreditarem la capacitat de superar-nos, aconseguirem deu milions de vots i governarem", ha sentenciat.