Juan Barbosa - Europa Press - Arxiu
MADRID 16 set. (EUROPA PRESS) -
El president del Partit Popular, Alberto Núñez Feijóo, iniciar la setmana vinent una srie de reunions amb el president de la CEOE, Antonio Garamendi, i els secretaris generals d'UGT, Pepe Álvarez, i de CCOO, Unai Sordo, en el marc de la ronda de contactes prvia al debat d'investidura del 26 i 27 de setembre al Congrés dels Diputats.
La primera trobada de Feijóo ser dilluns amb Garamendi i a partir de dimarts es veur amb Álvarez i Sordo, segons han informat fonts del PP.
La idea de Feijóo amb aquestes trobades és exposar les línies generals del seu programa en un moment que considera "especialment difícil" per la situació econmica i social del país per una srie de problemes que "pateixen diriament" els ciutadans, explica el partit.
Segons el parer del PP, l'Executiu central en funcions "es dedica exclusivament a un debat minoritari que no condueix enlloc, només a mantenir-se aferrat a La Moncloa".
Per aix, el líder del PP traslladar als empresaris i sindicats els "riscos evidents" i la "fractura de la societat espanyola" que suposaria una amnistia, o també un referndum d'autodeterminació, tal com pretenen les forces independentistes.
Aquesta ronda de trobades es produir dies després que aquest divendres el president del Govern central en funcions, Pedro Sánchez, va coincidir amb Garamendi en un acte a la seu de la CEOE per presentar la proposta estratgica de la Presidncia espanyola de la UE per enfortir la seguretat econmica i el lideratge global de la UE aquesta dcada.