Publicat 28/11/2025 13:31

Feijóo demana davant Foment vots dels "seus" perquè prosperi una moció de censura a Sánchez

El president de Foment, Josep Sánchez Llibre, i el president del PP, Alberto Núñez Feijóo
KIKE RINCON - EUROPA PRESS

BARCELONA 28 nov. (EUROPA PRESS) -

El president del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha demanat aquest divendres davant Foment del Treball els vots dels "seus" perquè prosperi una moció de censura al president del Govern central, Pedro Sánchez.

En un acte de la patronal catalana encapçalat pel seu president, Josep Sánchez Llibre, el líder popular ha subratllat textualment que no li "falten ganes" de presentar la moció, sinó els vots necessaris per fer-ho.

"En aquesta sala segur que hi ha moltes persones que han votat Junts, no sé si n'hi ha gaires o poques que han votat ERC, però estic convençut que la majoria no comparteixen la deriva econòmica, legislativa, ni tan sols ètica que està seguint el Govern central", ha dit davant els empresaris.

Contador

Contingut patrocinat