BARCELONA, 29 gen. (EUROPA PRESS) -
Expohogar Primavera ha tancat aquest dimarts la seva 61a edició després de rebre més de 8.000 visitants professionals en els quatre dies de saló, en els quals s'han presentat les últimes novetats en articles de regal, decoració de la llar, bijuteria i complements de moda.
La temporada de primavera i estiu es perfila especialment colorida i tropical, amb flors i aus extiques en fusta o brodades en necessers i coixins amb serrells, o reprodudes en quadres, gerros, llums o cortines, i en el paper pintat de les parets de la llar, segons ha informat Fira de Barcelona aquest dimarts en un comunicat.
El saló, que ha tingut lloc al recinte Montjuc de Fira de Barcelona, ha acollit l'Special Expert Event (SEE), en el qual s'han desenvolupat activitats formatives per oferir als empresaris i professionals del petit i mitj comer idees innovadores sobre com actualitzar el seu negoci i millorar els beneficis.
Les activitats han reunit unes 500 persones durant les 12 sessions dutes a terme per deu professionals entre aparadoristes, experts en 'visual merchandising', especialistes en imatge de marca, mrqueting digital, xarxes socials i estratgies de venda online.
Les demostracions d'art floral i empaquetat de regal dutes a terme pels mestres i alumnes de les escoles Rosa Valls Formació i Escola de Disseny Floral i Paisatgisme de Catalunya s'han centrat en creacions efímeres amb plantes, bulbs i rams de núvia, i les de l'experta en l'art japons de l''origami' Origlam.
Els més de 8.000 visitants professionals que han visitat el saló han estat en la seva majoria majoristes, distribudors i comerciants del petit i mitj comer, procedents de Catalunya, Aragó, Andorra, Valncia, Balears, País Basc i el sud de Frana.
El saló tornar al recinte de Montjuc de Fira de Barcelona al setembre per presentar les colleccions de la temporada de tardor i hivern 2019-2020.