Publicado 16/01/2019 12:13

Expohogar impartirà sessions de consultoria personalitzada entre experts del 'retail'

Expohogar impartir sessions de consultoria personalitzada.
FIRA DE BARCELONA

BARCELONA, 16 gen. (EUROPA PRESS) -

Expohogar Primavera, que se celebrar al recinte de Montjuc de Fira de Barcelona del 26 al 29 de gener, acollir l'Special Expert Event (SEE), un espai que reunir una quinzena d'activitats entre tallers i xerrades divulgatives a crrec d'experts en transformació digital i estratgies de venda en línia i fora de línia, ús de les xarxes socials, marxandatge visual i interiorisme als punts de venda, a més de demostracions d'empaquetat de regal i art floral.

Els mateixos ponents de les xerrades faran sessions de consultoria personalitzada amb els professionals presents al saló, interessats en les darreres estratgies per impulsar el seu negoci, ha informat Fira en un comunicat.

Entre els ponents que participaran en aquest esdeveniment, destaquen els experts en mrqueting, comunicació en línia i fora de línia i xarxes socials de Creativialab, Raúl Ciprés, Marc Perelló i Emilio Jiménez, que revelaran les claus del procés de construcció d'una marca, en quina manera augmentar la seva visibilitat al mercat i com afrontar la transformació digital al punt de venda.

Intervindr també la Social Media i Content Marketing Director d'Elogia, Lucía Gómez, que explicar per qu generar continguts atractius i de valor és una de les millors maneres per guanyar visibilitat a Internet i entrar en contacte amb els clients potencials.

Per la seva banda, la directora creativa i fotgrafa Maria Ferrés també donar el seu punt de vista sobre com captar l'atenció al canal en línia mitjanant imatges i vídeos, combinant tradició i noves tecnologies.

Pel que fa al marxandatge visual i als aparadors, l'especialista Emma Capellera explicar com utilitzar el color i la llum perqu el producte exhibit a la botiga resulti més atractiu, mentre que la docent de l'Escola Massana Gemma Amat descriur com seleccionar i sectoritzar els articles per crear un relat visual i definir els espais expositius perqu provoquin i fascinin els clients.

El director d'Expohogar, Josep Alcaraz, ha destacat que l'objectiu del saló és oferir un espai on els professionals puguin conixer noves tcniques comercials i visualitzar el seu negoci des d'un altre prisma, i descobrir les eines de venda més eficaces.

Expohogar Primavera 2019 comptar amb 100 marques i preveu rebre 8.500 visitants, en la seva majoria distribudors, decoradors, majoristes i professionals del canal 'retail', procedents de Catalunya, Aragó, Andorra, Valncia, Balears, País Basc i sud de Frana.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés