BARCELONA 15 gen. (EUROPA PRESS) -
Eurofragance, empresa internacional dedicada al disseny i producció de fragàncies per a la perfurmeria, la cura personal i de la llar, ha nomenat Laurent Mercier nou conseller delegat, segons ha informat la companyia aquest dilluns en un comunicat.
Mercier substitueix en el càrrec el soci fundador i director general d'Eurofragance des de la seva creació el 1990, Santiago Sabatés, que passa a ocupar la posició de president de la companyia.
El nou director general es va incorporar a l'empresa com a director global de negoci el 2013, posició des de la qual es va encarregar del disseny i la implementació de l'estratègia de diversificació del negoci i expansió geogràfica.
Eurofragance compta amb filials a Turquia, Mèxic, Dubái i Singapur i disposa de plantes de fabricació a Barcelona, on també es troba la seva seu central, Mèxic D.F i Singapur.
La companyia catalana va facturar 68,8 milions d'euros el 2016 i ocupa un total de 254 treballadors.