Publicat 07/04/2014 12:09

Eurofragance ha augmentat les seves vendes un 16% el 2013, fins a 49,7 milions

Sede Eurofragance Rubí
EUROFRAGANCE

BARCELONA, 7 abr. (EUROPA PRESS) -

La firma de disseny i producció de fragàncies Eurofragance ha tancat el 2013 amb un volum de negoci de 49,7 milions d'euros, un 16% més respecte a la facturació del 2013, de manera que la companyia ha doblat les seves vendes en els últims quatre exercicis.

Eurofragance, amb seu a Sant Cugat del Vallès (Barcelona), ha destacat que el creixement de la facturació s'ha produït malgrat que l'any passat l'empresa va vendre la seva divisió d'aromes, ha informat en un comunicat aquest dilluns.

El 2013, la companyia va establir una nova filial a Singapur, que se suma a les de Turquia, Dubai i Mèxic, les vendes totals de les quals representen el 18% de la facturació de la companyia, i es preveu que aquest percentatge segueixi augmentant.

Així, la filial mexicana, que té una planta pròpia de producció, ha augmentat el 2013 un 50% la seva facturació respecte a l'exercici anterior, i el percentatge de vendes totals destinat a països de fora de la UE ha crescut fins al 86,6%, i ha estat Orient Mig la zona geogràfica que ha concentrat la major part de les vendes, seguida d'Àsia.

La companyia catalana, que va iniciar el seu procés d'internacionalització el 1993, també té una planta a Barcelona, distribuïdors exclusius a les Filipines, oficina de representació a Polònia i té presència local a més de 60 països.

"Els anys vinents, Eurofragance seguirà invertint en les seves filials i potenciarà especialment el creixement orgànic, a més de treballar en noves adquisicions", ha explicat el director general de la companyia, Santiago Sabatés.

La perfumeria segueix essent el negoci estrella en el qual s'apliquen les fragàncies desenvolupades per la companyia, mentre que la cura personal és el següent sector amb més activitat, seguit de la cura de la llar.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés