Actualitzat 11/06/2018 12:26

Estrella Damm recupera les cançons d'altres estius per al seu desè 'Mediterràniament'

Michelle Jenner i Oriol Pla, en un moment del vídeo musical 'Álex i Julia'
ESTRELLA DAMM

És el primer curtmetratge musical de la campanya, gravat a Formentera i protagonitzat per Oriol Pla i Michelle Jenner

BARCELONA, 11 juny (EUROPA PRESS) -

Estrella Damm recupera totes les cançons de les campanyes d'estiu 'Mediterràniament' per commemorar el seu desè aniversari del seu primer curtmetratge musical, 'Álex i Julia', que està protagonitzat pels actors Oriol Pla i Michelle Jenner.

Segons ha informat la marca de cerveses aquest dilluns en un comunicat, el nou vídeo musical està dirigit per Dani de la Torre i culmina amb una actuació del grup suec Billie The Vision & The Dancers al ritme de 'Summercat', la cançó que va acompanyar el primer anunci de la campanya, l'any 2009.

Amb la celebració de les deu campanyes 'Mediterràniament', l'illa de Formentera torna a ser l'escenari en el qual transcorre la petita història protagonitzada per Pla i Jenner, que interpreten a dos músics de versions que persegueixen el somni de compondre un tema propi, que realment pertany al compositor Toni M. Mir.

La cançó que componen, anomenada 'The place to stay', està inspirada per la bellesa d'un mar pel qual tots dos senten autèntica devoció i és interpretada per tots dos en una memorable escena nocturna a la platja, on la pantalla es parteix en dues per mostrar en paral·lel les seves actuacions, ha relatat l'empresa.

Totes les melodies dels estius anteriors són el fil conductor de la història, en la qual es veurà Jenner cantant 'Fantastic Shine' de Love of Lesbian i Pla entonant 'I wish that I could see you soon', d'Herman Düne.

En el video també tornen a aparèixer cançons com 'Those little things' de Ramon Mirabet, que va acompanyar la campanya 'Les petites Coses', dirigida per Alberto Rodríguez l'any 2016, i el tema 'Applejack' de The Triangles, que va ser la banda sonora de l'anunci dedicat a Sant Joan, l'any 2010.

El director creatiu de la campanya torna a ser Oriol Villar, el creador de l'eslògan 'Mediterràniament' i també del 'Doble o Res' per a la campanya promocional de la cervesa Voll-Damm.

para la campaña promocional de la cerveza Voll-Damm.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés