Actualitzat 17/12/2013 22:08

Esplugues (Barcelona) congela els impostos per segon any consecutiu

ESPLUGUES DE LLOBREGAT (BARCELONA), 12 (EUROPA PRESS)

L'Ajuntament d'Esplugues de Llobregat no aplicarà cap increment sobre els impostos i taxes municipals per a l'any 2014, de manera que continuaran congelats per segon any consecutiu.

Segons informa el consistori, l'Impost de Béns Immobles (IBI), l'impost de circulació, la taxa de guals o la taxa per l'ocupació de la via pública, entre d'altres, no experimentaran cap increment l'any 2014.

El consistori ha pres diferents mesures per "ajudar a fer front a la crisi" com el manteniment de la pressió fiscal i la rebaixa de 60 euros en el rebut de l'IBI per a les famílies amb escassa capacitat econòmica.

D'altra banda, l'Ajuntament també ha incorporat beneficis fiscals per afavorir la instal·lació d'activitats i la creació de llocs de treball.

Entre d'altres mesures, hi haurà bonificacions en l'impost de construccions i en la taxa d'activitats per a les empreses que creïn o ampliïn les seves activitats i que contractin persones d'Esplugues a l'atur.

Contingut patrocinat