Publicat 09/02/2018 14:05

Espinar (Podem) diu que és "una broma" parlar d'adoctrinament a Catalunya

Ramón Espinar en el Ple del Senat
EUROPA PRESS

MADRID 9 febr. (EUROPA PRESS) -

El secretari general de Podem en la Comunitat de Madrid i portaveu d'Units Podem en el Senat, Ramón Espinar, ha dit aquest divendres que és "una broma" i una "barbaritat" dir que existeix adoctrinament en els mitjans de comunicació públics o en escoles de Catalunya.

"És una barbaritat la broma aquesta de l'adoctrinament de TV3 i l'escola pública a Catalunya, una autentica barbaritat", ha manifestat el dirigent de Podem en una entrevista en TV3 recollida per Europa Press.

Segons Espinar, la immersió lingüística és "una demanda de les classes populars" de la comunitat autònoma.

El senador sosté que molts ciutadans es desplaçaven a Catalunya "i volien que els seus fills parlessin català" i van tractar de "construir pàtria".

"Estaven demandant elements d'autonomia per generar comunitat política i per construir pàtria", ha assegurat, afegint que, al seu parer, "la pàtria es construeix integrant i eixamplant", ha valorat.

Contingut patrocinat