Publicat 19/02/2022 12:13

Esperanza Aguirre est "pensant" si demana dimitir a Casado i insisteix en la sortida de García Egea

L'expresidenta de la Comunitat de Madrid, Esperanza Aguirre.
Isaac Buj - Europa Press

BARCELONA 19 febr. (EUROPA PRESS) -

L'expresidenta de la Comunitat de Madrid Esperanza Aguirre ha dit que est "pensant" si demanar la dimissió del president del PP, Pablo Casado, per l'encreuament d'acusacions entre la direcció nacional i la presidenta madrilenya, Isabel Díaz Ayuso, i sí que ha demanat la del secretari general, Teodoro García Egea.

"Est trigant a dimitir", ha dit sobre Egea en una entrevista a 'Catalunya Rdio' que ha recollit Europa Press aquest dissabte.

Aguirre ha mostrat el seu suport a la presidenta madrilenya i ha titllat de falses les dades que s'han fet servir en les acusacions: "Tots els ciutadans, els madrilenys sens dubte, per de tot Espanya, estan del costat d'Ayuso".

"HISTRIA FALSA"

L'expresidenta madrilenya ha advertit que, en les seves paraules, aquesta és la crisi més greu que ha tingut mai el partit, i ha criticat que no s'est comentant "res de Castella i Lleó perqu han explicat aquesta histria falsa que Isabel Díaz Ayuso és una corrupta".

Ha assegurat que a Ayuso "li estan buscant tot el que poden i que desgraciadament han trobat l'ajuda" d'alguns integrants del PP.

Aguirre ha descartat que davant aquesta situació la presidenta madrilenya s'integri a una altra formació política que no sigui el PP i que hi hagi una escissió en el partit.

En aquesta línia, ha sostingut que el candidat de la formació popular a les properes eleccions nacionals "ser qui decideixi el Congrés Nacional del PP que s'ha de celebrar al juliol", i ha acusat textualment García Egea de contravenir la llei de partits polítics i els estatuts per voler ajornar-lo.

Contingut patrocinat