Publicat 26/02/2022 14:21

Espadaler (Units) considera que presentar-se a les municipals a Lleida és una "exigncia tica"

La presidenta d'Units per Avanar, Helena Isábal; l'adrea del partit en la territorial de Lleida, David Pmpols; el secretari general, Ramon Espadaler, i la vicepresidenta del Consell Nacional, Rosa Maria Salmerón
UNITS PER AVANAR

LLEIDA 26 febr. (EUROPA PRESS) -

El secretari general d'Units per Avanar, Ramon Espadaler, ha considerat que presentar-se a les eleccions municipals del 2023 a Lleida, "no és només una exigncia política, sinó gairebé una exigncia tica".

En un comunicat, la formació ha explicat aquest dissabte que comena el procés per presentar-se a les eleccions municipals de la ciutat de Lleida al maig del 2023, i presentar-se també a diferents municipis de la comarca, després d'haver analitzat la situació del govern de la Paeria, al qual han titllat d'"errtic".

D'altra banda, Espadaler ha assegurat que la seva formació es presenta amb energia, amb ganes i amb un equip de persones implicat", que pertanyen als diferents barris i que saben quins són els problemes de la ciutat.

Contingut patrocinat