Publicat 17/02/2024 11:37

Espadaler (Units) atribueix a la "inacció" de la Generalitat les crisis que hi ha a Catalunya

Consell Nacional d'Units per Avanar
UNITS PER AVANAR

BARCELONA 17 febr. (EUROPA PRESS) -

El secretari general d'Units per Avanar i diputat del PSC-Units al Parlament, Ramon Espadaler, ha atribut aquest dissabte a la "inacció" de la Generalitat les crisis que travessa actualment Catalunya entorn a la sequera, energia, educació i seguretat.

"Les greus crisis que pateix Catalunya tenen el denominador comú de la inacció i els prejudicis del Govern de la Generalitat de Catalunya presidit per Pere Aragons", ha assegurat en un comunicat sobre el Consell Nacional d'Units que ha tingut lloc aquest dissabte.

Espadaler ha alludit especialment a la sequera i ha afirmat que s'est "pagant" l'esmentada inacció del Govern durant anys davant la possibilitat d'afrontar inversions en infraestructures.

En matria d'energies renovables, ha culpat l'Executiu catal d'escoltar "més les plataformes que s'oposen a qualsevol projecte que als interessos de Catalunya".

També ha exposat que l'Informe PISA ha evidenciat que el Govern és "errtic" i ha assegurat que és incapa de prendre un rumb clar quant a educació.

Contingut patrocinat