Publicat 25/10/2024 15:40

Espadaler conclou a Tarragona la ronda de reunions a les audiències provincials

El conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler, i la fiscal en cap, María José Osuna Cerezo
CONSELLERIA DE JUSTICIA

TARRAGONA 25 oct. (EUROPA PRESS) -

El conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler, ha conclòs la ronda de reunions amb els presidents i fiscals en cap de les quatre audiències provincials amb la visita aquest divendres a Tarragona, segons ha informat el departament en un comunicat.

Espadaler ha visitat el Palau de Justícia de Tarragona, on s'ha reunit amb el president de l'Audiència Provincial, Joan Perarnau Moya; la fiscal en cap, María José Osuna Cerezo, i la secretària coordinadora, María José Luengo Palomino, les màximes autoritats judicials de la demarcació.

En aquestes tres reunions s'han abordat les qüestions que més preocupen els òrgans judicials de Tarragona, com són els recursos humans, materials i tecnològics amb el propòsit de millorar el servei d'administració de justícia.