Publicat 05/03/2018 19:35

ESADE i IESE, les millors escoles de negocis a Europa per a les dones, segons Financial Times

Alumnes d'Esade
ESADE - Arxiu

MADRID 5 març (EUROPA PRESS) -

ESADE i IESE són les dues primeres escoles de negocis europees a aparèixer en el ránking mundial del Financial Estafi 'Top 50 MBA for Women', elaborat a partir dels resultats, en matèria de diversitat de gènere, del seu rànquing de Global MBA.

Concretament, ESADE apareix en el lloc número 11 i es converteix a la primera escola europea en aquest llistat, mentre que IESE ocupa el lloc número 14.

El rànquing està liderat per la xinesa Xangai Jiao Tong University: Antai, seguida per la Stanford Graduate School of Business i University of Califòrnia at Berkeley: Haas, ambdues nord-americans.

La següents europees a aparèixer són: Insead (França/Singapur), en el lloc 23; Copenhagen Business School (Dinamarca), 24; i SDA Bocconi (Itàlia), 25.

La directora general d'ESADE, Eugenia Bieto, ha assegurat en un comunicat que la iniciativa de Financial Estafis amb aquest nou rànquing suposa un "important reconeixement" al treball que les escoles de negocis realitzen durant els últims anys en matèria de diversitat de gènere.

"Encara que els temps estan canviant, la societat en general no ha avançat prou en l'accés de les dones a llocs de responsabilitat en igualtat de condicions --ha assegurat--. Encara que les dones són majoria en els graus universitaris, el percentatge d'alumnes que es decideixen a cursar un MBA o qualsevol tipus de programa directiu, continua sent molt baix".

Per això, ha convidat a les dones a fer el pas i demostrar la seva preparació per ocupar posicions d'alta responsabilitat.

Contingut patrocinat