Actualitzat 22/10/2015 16:28

Esade i Banc Sabadell premien el 'Marketplace' Wallapop com a millor Nova Empresa de l'any

Edificio de Esade en Barcelona
EUROPA PRESS

BARCELONA, 11 juny (EUROPA PRESS) -

Esade Alumni i Banc Sabadell han elegit com a millor Nova Empresa de l'any Wallapop, un 'Marketplace' de productes de segona mà entre particulars a través de geolocalització, han informat aquest dijous en un comunicat conjunt.

Wallapop, que ofereix productes de segona mà a determinats quilòmetres per trobar l'usuari i fer l'operació de compra o venda, té deu milions de descàrregues i es manté al 'Top 10' de descàrregues per a iOS i Android.

Actualment té més de 21 milions de referències de productes en catàleg i mou un volum diari de 7 milions de transaccions entre usuaris, amb presència a Espanya, França, Anglaterra i Estats Units.

L'aplicació va ser fundada a Barcelona el 2013 per Agustín Gómez (CEO) juntament amb Miguel Vicente i Gerard Olivé, i es van presentar a la xarxa d'inversors de l'associació d'exalumnes de l'escola de negocis (Esade Ban), on van fer una ronda d'inversions en la qual van aconseguir un import de 650.000 euros; després n'han fet altres, que han elevat el valor de l'empresa.

El premi serà recollit el dimecres 17 de juny per Gómez, de la mà del director d'Esade Alumni, Xavier Sánchez, i el director general adjunt de Banc Sabadell, Carlos Ventura, en la jornada de conferències, debats i panells 'Alumni Emprenedoria Day' "amb emprenedors i noves oportunitats de negoci com a protagonistes".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés