Actualitzat 26/10/2018 18:33

Ernest Maragall preveu que la campanya electoral a l'Alcaldia de Barcelona sigui "apassionant"

El candidat a l'Alcaldia de Barcelona Ernest Maragall
Europa Press

BARCELONA 26 oct. (EUROPA PRESS) -

El candidat a primàries d'ERC a l'Alcaldia de Barcelona, Ernest Maragall, ha dit aquest divendres que preveu que la campanya electoral a l'Alcaldia de Barcelona sigui "apassionant", i ha assegurat que està il·lusionat per presentar un projecte a l'alçada de la capital catalana.

En declaracions a la premsa després de votar en les primàries a la seu del partit al districte barceloní de Sarrià-Sant Gervasi, ha subratllat que la seva proposta estarà basada en "la solvència, el coneixement, la passió, la convicció, el barcelonisme i el republicanisme".

Quan li han preguntat sobre l'opció que s'impulsi una llista unitària a l'Alcaldia de Barcelona, Maragall ha dit que ERC té voluntat d'unitat d'acció, i també ha dit que estan a l'"expectativa de com es desenvoluparan els altres espais sobiranistes republicans".

Contingut patrocinat