Actualitzat 17/12/2013 22:37

Ercros ampliarà un altre cop capital per 600.000 euros que serà subscrit pel fons JA Global Dutch

Fábrica de Ercros
ERCROS/ORIOL CONESA

MADRID 10 des. (EUROPA PRESS) -

El consell d'administració d'Ercros ha acordat fer una nova ampliació de capital, per import de 599.998,8 euros, que serà subscrita íntegrament pel fons JA Global Dutch, filial d'un fons d'inversió gestionat per l'empresa americana Yorkville Advisors.

En concret, la companyia emetrà més d'1,2 milions d'accions, de 0,30 euros de valor nominal, amb una prima d'emissió de 0,197 euros per títol, fet que suposa un preu d'emissió de 0,497 euros per acció, segons ha informat aquest dimarts a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).

Les noves accions representen l'1,141% dels títols actualment en circulació; després de l'operació, que es realitza amb exclusió del dret de subscripció preferent, el capital social de l'empresa superarà els 32,1 milions d'euros, representats per 107.035.746 accions.

Aquesta ampliació de capital s'emmarca en l'acord subscrit entre Ercros i el fons JA Global Dutch, per la qual cosa aquest es compromet a subscriure les accions emeses per la companyia, per un import màxim de 25 milions d'euros durant un període de cinc anys.

Segons aquest acord, signat el març i modificat després el maig, el volum màxim de cada ampliació individual es fixa en 400.000 euros, si bé es preveu la possibilitat que, per acord entre les parts, aquest sostre pugui elevar-se en moments d'alta negociació borsària.

Contingut patrocinat