BARCELONA 8 gen. (EUROPA PRESS) -
La portaveu d'ERC, Raquel Sans, ha afirmat aquest dilluns que el seu partit votar a favor dels tres reials decrets llei que es votaran dimecres en el ple del Congrés.
"Entenem que són qüestions que milloren la vida de les persones" i que tenen un impacte directe en la seva vida, ha apuntat en una roda de premsa a la seu del partit.
D'aquesta manera, els republicans donaran suport a les propostes que aborden qüestions en l'mbit laboral, social i judicial, a diferncia de Junts, que va avanar el seu 'no' a la mesura divendres passat, posició que ha reafirmat aquest dilluns.
La portaveu ha aplaudit que les propostes plantegin "millores" com la flexibilització de l'accés a l'atur, la revaloració de les pensions i agilitzar l'administració en els processos judicials, entre d'altres.
A més a més, també inclouran les resolucions prejudicials a Europa: "Ens dona molta més seguretat que sigui la justícia europea la que es pronunci en primer terme".