Actualitzat 17/12/2013 20:50

ERC vol que el Govern fixi la pregunta i data de la consulta després de la cadena humana

Pere Aragonès, ERC
EUROPA PRESS

BARCELONA 28 ago. (EUROPA PRESS) -

El diputat d'ERC al Parlament Pere Aragonès ha considerat aquest dimecres que, després de la cadena humana de la Diada, el Govern deuria "avançar com més aviat millor" la data i la pregunta de la consulta d'autodeterminació.

En declaracions a Catalunya Ràdio recollides per Europa Press, s'ha mostrat convençut que la cadena que organitza l'ANC serà un "èxit", pel que ha conclòs que l'executiu ha de seguir impulsant el procés sobiranista.

Aragonès ha assegurat que el seu partit estarà "al costat" del Govern per avançar en aquest procés i poder fer la consulta en 2014, com recull l'acord de governabilitat signat per CiU i ERC.

Sobre la pròrroga pressupostària aprovada aquest dimarts pel Govern, ha explicat que des de començament d'any el Govern ja ha retallat entre 1.600 i 1.700 milions d'euros, pel que veu "factible" arribar als 2.000 milions necessaris per complir amb el dèficit.

Aragonès ha defensat la política pressupostària del Govern i ha avalat assumir aquest ajust malgrat que al seu partit els agradaria que no hi hagués "cap retallada".

Contingut patrocinat