Sabrià creu que el que va passar amb el rei "és el mínim que podia passar" després del seu discurs el passat mes d'octubre
BARCELONA, 26 febr. (EUROPA PRESS) -
El portaveu d'ERC, Sergi Sabrià, ha assegurat aquest dilluns que veu més a prop l'acord d'investidura amb JxCat, fins al punt de considerar que "seria bo que fos aquesta setmana".
"Pràcticament som al final, queden serrells en què tothom apreta", ha apuntat en una entrevista de Ràdio 4-RNE recollida per Europa Press, després de precisar que estan parlant sobre com enfocar el procés constituent, l'organització de l'Executiu català i sobre el pla de Govern.
Segons Sabrià, el més important és que tots comparteixin el full de ruta que acordin, també amb la CUP, i no ha volgut entrar en si la gestió de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) és una de les qüestions en què més desacord hi ha, i ha al·legat que el més urgent és tenir Govern "perquè ja són molts dies d'aplicació del 155".
Sobre les protestes que van envoltar la visita del rei a Barcelona pel Mobile World Congress (MWC), ha considerat que "el que va passar és el mínim del que podia passar quan un monarca fa el paper que va fer el 3 d'octubre", i que els catalans van voler mostrar que no és ben rebut.
Després d'elogiar el paper exercit pel president del Parlament, Roger Torrent, ha opinat que la relació entre el MWC i la capital catalana és positiva, "i ningú de l'empresa que el gestiona l'està posant en dubte", a més de recordar que tenen un contracte signat fins al 2021.