Publicat 23/02/2023 10:27

ERC qualifica de "despropsit" la moció de censura de Vox i assegura que vol "fer soroll"

El portaveu d'ERC al Congrés, Gabriel Rufián
Eduardo Parra - Europa Press

MADRID 23 febr. (EUROPA PRESS) -

El portaveu d'ERC al Congrés, Gabriel Rufián, ha qualificat aquest dijous de "despropsit" la moció de censura que Vox registrar dilluns amb l'economista Ramón Tamames com a candidat, i ha subratllat que l'objectiu dels de Santiago Abascal, l'"extrema dreta", és "fer soroll".

Va ser dimarts quan Tamames i Vox van arribar a un acord perqu l'exmilitant del PCE sigui el candidat de la moció de censura a la cambra baixa contra el govern de coalició. En un comunicat, Abascal va justificar la iniciativa alludint a la necessitat de convocar eleccions i "tornar la paraula als espanyols".

"Un despropsit", ha assenyalat Rufián davant els mitjans al passadís del Congrés, on ha assegurat que "l'extrema dreta" no vol "construir ni governar" sinó "fer soroll".

En qualsevol cas, el portaveu ha garantit que la seva formació escoltar el que hagi de dir Tamames, del qual ha dit que té una "histria vital i política curiosa".

Contingut patrocinat