Publicat 20/01/2015 19:04

ERC demana destinar 10 milions més a la Hisenda catalana per aprovar els Pressupostos

Pere Aragonès, ERC
EUROPA PRESS

BARCELONA 20 gen. (EUROPA PRESS) -

El diputat d'ERC i negociador dels Pressupostos amb el Govern, Pere Aragonès, ha demanat a la Generalitat que els comptes del 2015 dediquin entre 8 i 10 milions d'euros més dels que hi ha previstos a la creació d'una Hisenda catalana pròpia.

En roda de premsa des del Parlament, ha exposat que és un "requisit fonamental" perquè els republicans donin suport als comptes d'aquest any, que primer van dir que no avalarien, i que després s'han obert a negociar arran del pacte Mas-Junqueras sobre el procés sobiranista.

Les negociacions Govern-ERC es van reprendre dijous després del pacte Mas-Junqueras, i Aragonès ha valorat positivament que hi ha receptivitat al Govern per arribar a un pacte sobre el Pressupost, però ha avisat que encara s'està "lluny d'un acord".

Contingut patrocinat