Actualitzat 17/07/2018 14:52

ERC celebra la creació de la Crida Nacional perquè Catalunya necessita una "centredreta" forta

La portaveu d'ERC en el Parlament, Anna Caula
EUROPA PRESS

BARCELONA 17 jul. (EUROPA PRESS) -

La portaveu de l'ERC al Parlament, Anna Caula, ha celebrat aquest dimarts la creació del projecte polític Crida Nacional per la República perquè considera que "el país necessita una centredreta forta".

En una roda de premsa, la portaveu republicana considera que el nou projecte impulsat per l'expresident de la Generalitat, Carles Puigdemont, pel president Quim Torra i per Jordi Sànchez (JxCat) "neix per cobrir un espai independentista que també necessita tenir els seus altaveus".

En la presentació del projecte polític de dilluns passat, Puigdemont, per videoconferència, va apel·lar a la unitat com a factor clau de la Crida Nacional i la portaveu republicana s'ha mostrat favorable a la "unitat d'acció".

"És el que ens farà més forts", ha assegurat i ha aclarit que en el soberanisme hi ha molts segments que necessiten estar representats, per la qual cosa veu en la Crida una cosa que potencia un d'aquests sectors.

Ha conclòs que amb els impulsors de la Crida Nacional "s'adapten a les seves necessitats, per aconseguir un centredreta potent" el que considera que és una bona notícia per als espais que estan representats.

Contingut patrocinat