TARRAGONA 23 ago. (EUROPA PRESS) -
Endesa ha reobert la seva oficina comercial de Tarragona després de realitzar obres de millora amb l'objectiu "d'apropar i incrementar" l'atenció als clients de la ciutat.
L'objectiu de l'actuació, que ha durat prop de tres setmanes, ha estat crear un nou model d'espai "més cmode" per a l'atenció al client, ha informat la companyia aquest dilluns en un comunicat.
S'ha reformat el sl, pintat el local i installat nou mobiliari, i des de l'oficina es podr realitzar "qualsevol gestió" amb Endesa, des de sollicituds d'informació fins a la gestió d'aspectes relacionats amb el subministrament elctric, així com consultes sobre les condicions per acollir-se al bo social elctric.
S'ha incorporat el sistema de cita prvia i de videocita prvia, que es recomanen utilitzar per evitar aglomeracions i millorar l'atenció.
Endesa compta amb una xarxa comercial distribuda al llarg de Catalunya amb 60 punts d'atenció presencial: tres oficines comercials i 57 punts de servei.