Actualitzat 17/12/2013 20:49

Endesa renova un centre de transformació per integrar-lo a l'entorn urbà de Vic

Una caseta prefabricada sustituye un antiguo centro de transformación en Vic
ENDESA

BARCELONA 27 ago. (EUROPA PRESS) -

Endesa ha invertit 20.000 euros a substituir el centre de transformació del carrer Doctor Junyent de Vic (Barcelona) per una caseta prefabricada de formigó que integra la nova instal·lació a l'entorn urbà de la zona, que ha estat reurbanitzada fa poc per l'Ajuntament.

Segons ha informat la companyia aquest dimarts en un comunicat, el centre substitueix un antic edifici d'obra civil pròxima a la zona de l'antiga Casa de la Convalescència, que ha estat enderrocat i que ocupava part de la vorera, de manera que la nova construcció deixa més espai lliure per als vianants.

El nou punt de transformació incorpora un sistema de protecció que utilitza un gas aïllant en lloc del tradicional aire i que suporta més fàcilment ambients salins, humits i contaminats, a més de requerir poc manteniment.

La incorporació d'aquestes tecnologies permeten millorar la fiabilitat de la instal·lació, així com la seguretat i la capacitat de distribució de la xarxa a la ciutat de Vic.

La millora forma part de pla del pla d'inversions de l'elèctrica a la comarca d'Osona i ha inclòs les obres necessàries per adaptar el cablejat a la nova ubicació.

Contingut patrocinat