BARCELONA 26 maig (EUROPA PRESS) -
Endesa ha activat un dispositiu especial per garantir el subministrament elctric durant la jornada electoral de diumenge, informa en un comunicat aquest divendres.
El dispositiu tcnic i hum ha de garantir l'electricitat a totes les seus electorals de Catalunya, la seu del Govern de la Generalitat, les seves delegacions territorials i els centres de dades.
La companyia activar equips de gurdia formats per tcnics especialistes que supervisaran i controlaran "el bon funcionament de la xarxa elctrica".
Durant la jornada electoral hi haur un "seguiment acurat" des del Centre de Control de Distribució d'Endesa, que coordina el dispositiu.
Si es donés una avaria en algun dels punts de subministrament elctric de les seus electorals, hi haur disponibles grups electrgens per facilitar la continutat del servei.
Endesa no far treballs programats de manteniment o millora de la xarxa que suposi interrompre el subministrament als clients diumenge.
el suministro a los clientes el domingo.