Actualitzat 08/06/2018 12:54

Empreses de moda catalanes mostren les seves col·leccions a Miami davant 'influencers' i potencials clients

Showroom d'empreses de moda catalanes a Miami
GENCAT

BARCELONA 8 juny (EUROPA PRESS) -

Una delegació d'empreses catalanes del sector de la moda ha presentat aquesta setmana les seves col·leccions en un 'showroom' davant un centenar d''influencers' i potencials clients de Miami per impulsar la seva internacionalització als Estats Units.

Segons ha informat la Conselleria d'Empresa i Coneixement aquest divendres, és una iniciativa emmarcada en la missió comercial organitzada per Acció i el Cluster Català de la Moda (Modacc) dins del projecte europeu Inter-tex, finançat pel Programa de Cooperació Territorial de l'Espai Sud-oest Europeu que impulsa la internacionalització de les pimes del sector tèxtil.

En concret, han participat cinc empreses catalanes --Cecilia de Rafael, Seventees, Etxart & Panno, Pilar del Campo i Atelier d'Ocon--, a més de dues empreses valencianes i cinc franceses.

A més de participar en el 'showroom', les marques han pogut mantenir reunions individuals amb els assistents, entre els quals hi havia representants de petits comerciants i de centres comercials, així com periodistes de mitjans especialitzats en moda i 'influencers' a les xarxes socials.

Segons la directora de l'Oficina Exterior de Comerç i Inversions de Catalunya a Miami, Conchita Muñoz, els Estats Units són un mercat acostumat a importar productes tèxtils, "una tendència que en el futur s'espera que s'incrementi encara més amb creixements anuals del 2,5% fins el 2020".

Ha assegurat que presenta grans oportunitats per a les empreses catalanes, que tenen molta experiència en l'àmbit del tèxtil i "ofereixen un segell de disseny de qualitat", i ha subratllat que Miami és una porta d'entrada a països d'Amèrica Llatina.

Contingut patrocinat