Publicat 13/03/2019 17:39

Elsa Artadi viatja a Nova York per participar en actes sobre igualtat de gènere

La consellera de la Generalitat catalana Elsa Artadi encapala el Dia Internacio
David Zorrakino - Europa Press

BARCELONA 13 març (EUROPA PRESS) -

La consellera de Presidncia de la Generalitat, Elsa Artadi, viatja aquest dimecres i dijous a Nova York (els Estats Units) per participar en diversos actes i frums sobre la igualtat efectiva entre home i dona, segons un comunicat del Govern.

A les 18.30 d'aquest dimecres (hora local) presidir la recepció que la Delegació del Govern als Estats Units oferir a les participants de la Comission on the Status of Women (CSW) de l'ONU, el "frum de més alt nivell per avanar en la igualtat efectiva entre dones i homes a nivell global".

Aquest dijous a les 11 participar en l'acte del Consell Nacional de les Dones de Catalunya (CNDC) durant la CSW, sobre 'Els sistemes de protecció social, accés als serveis públics i infraestructura sostenible per a la igualtat de gnere i l'empoderament de dones i nenes'.

El CNDC també organitza un acte per visibilitzar la tasca d'aquest rgan: intervindran la seva presidenta, Núria Balada; la primera presidenta de l'entitat, Joaquima Alemany; la vicepresidenta, Núria Ramon, i la vicepresidenta segona, Montse Pineda.

I a continuació, celebrar una taula rodona sobre 'Els principals reptes del CNDC per a l'empoderament de les dones i les nenes'.

A més, a les 15 hores Artadi assistir a l'acte 'Women in Parliament' que organitza la International-Parliamentary Union, i després acudir a la conferncia '2019 Women's Empowerment Principles Forum'.