BARCELONA, 20 Oct. (EUROPA PRESS)
Els usuaris del tramvia de Barcelona, que gestiona l'empresa Tram, demanen als directius d'aquest transport públic millorar la freqüència de passada, el recorregut i horaris, i el funcionament de les màquines expenedores de títols i validadores, ha informat aquest dilluns Tram en un comunicat.
Aquestes demandes les han traslladat 468 passatgers a l'equip directiu del tramvia, que per segon any consecutiu ha organitzat la iniciativa 'Vull parlar amb el responsable', de manera que durant dos dies ha escoltat suggeriments, opinions i queixes a les estacions de Francesc Macià (Trambaix) i Ca l'Aranyó (TramBesòs).
El més demandat és la millora de freqüència (18,2%), el recorregut i horaris (15%) i el funcionament de les màquines (10,3%), seguit de la seguretat (7,9%), l'atenció al client (5,6%) i l'estètica i comoditat del tramvia (4,7%); tot i això, Tram destaca que en primer lloc estan els qui creuen que no ha de millorar-se res (28,6%).