Publicat 26/08/2022 10:55

Els usuaris compren 25.000 abonaments gratuts de Rodalies el primer dia de venda a Catalunya

Archivo - Vagons dels trens de Rodalies
EUROPA PRESS - Arxiu

BARCELONA 26 ago. (EUROPA PRESS) -

Els usuaris de Renfe han adquirit un total de 25.000 abonaments gratuts de Rodalies de Catalunya durant les primeres 24 hores de venda dels títols vlids per viatjar gratis entre l'1 de setembre i el 31 de desembre del 2022.

Del total d'abonaments gratuts, el 65% es van adquirir en línia i el 35% a les taquilles i mquines d'autovenda de les estacions de Renfe, ha informat la companyia en un comunicat aquest divendres.

Els usuaris poden obtenir els abonaments mentre la mesura continui vigent, tot i que Renfe recomana fer-ho abans del 5 de setembre pel previsible augment de viatgers a partir d'aquest dia en tota la xarxa de Rodalies i Regionals.

Per adquirir-los, s'ha de dipositar una fiana de 10 euros
per a cada nucli de Rodalies, i de 20 euros per a cada servei de Mitjana Distncia convencional, el pagament amb targeta permetr que la devolució de la fiana es faci automticament quan finalitzi el període de validesa i s'hagi complert la condició de l'abonament de fer un mínim de 16 viatges en aquests quatre mesos.

Així mateix, Renfe ha reforat el personal d'atenció al client
amb la contractació de 851 treballadors per poder resoldre els dubtes
dels usuaris durant l'obtenció dels abonaments, tant a les estacions com per via telefnica.

Contingut patrocinat