PAU VENTEO - EUROPA PRESS - Arxiu
BARCELONA 24 gen. (EUROPA PRESS) -
CCOO de Catalunya ha criticat que els treballadors de la Generalitat no cobraran l'increment acordat del 2,5% en la nmina de gener per la falta d'acord per als pressupostos del 2023.
En un comunicat aquest dimarts, el sindicat ha lamentat que no es comuniqués a les organitzacions sindicals aquesta possibilitat, malgrat que el cobrament de l'augment est garantit de manera retroactiva.
L'increment es va acordar, juntament amb dos augments variables del 0,5%, a l'octubre en la Taula General de negociació estatal i es va traslladar a Catalunya el 9 de desembre.
CCOO ha exigit la tramitació immediata d'un decret llei per garantir el cobrament de la nmina del mes de febrer i que l'augment de sou no estigui lligat a l'aprovació dels pressupostos.
Ha reclamat que els grups parlamentaris "deixin d'utilitzar els treballadors com una eina per a les lluites polítiques".