Publicat 03/10/2023 15:41

Els Mossos elevaran la seva presncia en actes multitudinaris després del vandalisme a Molins (Barcelona)

La portaveu del Govern, Patrícia Plaja
EUROPA PRESS

BARCELONA 3 oct. (EUROPA PRESS) -

El Govern ordenar un refor d'efectius dels Mossos d'Esquadra per "evitar que es repeteixi" el vandalisme, tal com va passar diumenge a Molins de Rei (Barcelona) quan, després d'un concert per la festa major del municipi, un grup de persones van causar danys a establiments i van llanar objectes contra la policia local i agents dels Mossos.

Així ho ha anunciat aquest dimarts la portaveu del Govern, Patrícia Plaja, en la roda de premsa posterior a la reunió setmanal del Consell Executiu, en qu ha explicat que la policia catalana "investigar i perseguir els fets", ja que consideren prioritari que no es repeteixin.

Ha sostingut que també s'han produt actes vandlics en altres localitats i que "són multifactorials i s'estan analitzant" per part de la policia catalana.

Contingut patrocinat