BARCELONA, 16 Jul. (EUROPA PRESS) -
Els lletrats del Parlament han proposat aquest dilluns a la Mesa de la Cambra que els diputats suspesos pel Tribunal Suprem siguin substituïts per altres diputats del seu propi grup a l'hemicicle, expliquen fonts parlamentàries.
La Mesa a petició del PSC va sol·licitar un dictamen als lletrats del Parlament per saber com s'havia d'aplicar la suspensió dictada pel jutge del Suprem Pablo Llarena dels sis diputats investigats pel procés independentistes, entre ells, l'expresident Carles Puigdemont.
Amb aquesta decisió els lletrats consideren que es compleix el dictamen del jutge: avalen la suspensió del Suprem, però mantenen inalterada la majoria independentista a la Cambra i els mantenen l'acta.