Publicat 23/10/2019 18:39CET

Els espanyols gastaran una mitjana de 240 euros entre el 'Black Friday' i 'CyberMonday'

Black Friday
EUROPA PRESS - Archivo

MADRID, 23 oct. (EUROPA PRESS) -

Els espanyols gastaran una mitjana de 240 euros durant la jornada de descomptes entre el 'Black Friday' i el 'CyberMonday', que donar el tret de sortida a les compres de Nadal, segons les dades de l''Informe Black Friday 2019', elaborat per Webloyalty.

En concret, l'estudi assenyala que la inversió que faran els espanyols de mitjana ser de 160 euros durant el 'Black Friday', mentre que rondar els 80 euros en la jornada de dilluns.

Pel que fa als sectors amb els productes més venuts destaquen tecnologia, turisme i moda. Així, els productes més demandats seran els relacionats amb l'electrnica (videoconsoles, ordinadors, smartphones), viatges (hotels, bitllets d'avió) i moda (roba, sabates), amb descomptes que rondaran entre el 20% i el 40%.

"Els consumidors aprofiten aquestes dates amb descomptes per anticipar les compres nadalenques d'imports mitjans-alts, és a dir, són compres meditades prviament, per la qual cosa es deixa poc marge a la improvisació, sobretot, referent a dispositius tecnolgics o viatges", ha explicat Paula Rodríguez 'Business Development Director' de Webloyalty.

L'informe desvela que el perfil de comprador 'online' d'aquestes jornades és dones (52%) i homes (48%), entre els 25 i 44 anys (57%), i residents a Madrid (20%) o Barcelona (10%) que fan les seves compres sobretot divendres a les 12.00 hores i a les 21.00 hores, mentre que en el 'CyberMonday' es retarden una hora les vendes, i els moments lgids són a les 13.00 hores i a les 22.00 hores.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2020 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés