Actualitzat 02/06/2017 19:33

Els comuns exigeixen a Gordó la dimissió de tots els càrrecs i explicacions a PDeCAT i Govern

Xavier Domènech, 'comuns'
EUROPA PRESS

BARCELONA 2 juny (EUROPA PRESS) -

El coordinador general del nou partit Catalunya en Comú, Xavier Domènech, ha demanat la "dimissió de tots els càrrecs" del diputat i exconseller de Justícia després de conèixer-se que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) li ha obert una investigació pel cas 3%.

En una entrada en el seu perfil de Facebook, Domènech també demana explicacions al PDeCAT: "CDC en el seu moment, ara PDeCAT, és en aquests moments inseparable dels grans casos de corrupció a Catalunya, tant del passat com del present".

Consideren que el Govern ha de donar explicacions de "perquè una persona implicada en el 3% formava part de les seves llistes electorals i presidia la comissió de Justícia", de la qual Gordó sí que ha dimitit.

Contingut patrocinat