Publicat 05/02/2018 15:17

Els 'comuns' defensen Podem malgrat les "esquerdes" que apareixen a les enquestes

Elisenda Alamany, CatComú
EUROPA PRESS

BARCELONA 5 febr. (EUROPA PRESS) -

La portaveu de CatComú, Elisenda Alamany, ha defensat Podem i ha ironitzat sobre que el CIS el situï aquest dilluns com a quarta força després de Cs: "Les esquerdes de Podem sempre protagonitzen les enquestes".

En declaracions als periodistes, ha explicat que la coalició Units Podem ha fet una aposta "valenta" per Catalunya defensant el referèndum i una Espanya plurinaicional, una estratègia que Alamany veu a llarg termini.

En aquest sentit, ha criticat el líder del PSOE, Pedro Sánchez, del que recorda que va guanyar les primàries del seu partit defensant el model plurinacional d'Espanya però el que ha fet és "arrugar-se davant els barons del PSOE i fer seguidisme de la política del PP i Cs".

Ha assegurat que Units Podem seguirà defensant un model que entengui que "existeixen nacionalitats diferents a l'Estat i que han de ser respectades".

Per això, ha advertit que "perquè alguns altres hagin abandonat aquesta bandera, Units Podem no l'abandonarà" i seguirà apostant per defugir els legalismes i els tribunals per solucionar problemes polítics, que considera que només es resolen amb política.

Contingut patrocinat