Publicat 30/10/2018 17:50

Els assistents del BMP prefereixen la compra al lloguer, segons Servihabitat

BARCELONA 30 oct. (EUROPA PRESS) -

Els assistents al saló immobiliari Barcelona Meeting Point (BMP), que es va celebrar del dijous al diumenge de la setmana passada al recinte Montjuïc de Fira de Barcelona, prefereixen la compra al lloguer, segons una enquesta realitzada per Servihabitat sobre una mostra de 412 persones.

En un comunicat aquest dimarts, ha detallat que el 73% dels consultats es decanta per adquirir un habitatge en propietat i el 16% dels enquestats trien el lloguer com a primera opció.

L'enquesta, que es realitza per cinquè any consecutiu, també assenyala que el 42% dels assistents al saló preguntats considera que els preus continuaran pujant en els propers anys, i el 13% que baixaran.

Sobre les dificultats per adquirir un habitatge, el 42% dels 412 enquestats van apuntar a no trobar un producte adequat a les seves necessitats i el 28% a no poder fer front a les despeses inicials.

En referència al lloguer, el 52% indica com a problema l'elevat preu d'arrendament al centre de les ciutats i el 20% a les corones metropolitanes.

Contingut patrocinat