Publicat 25/06/2019 13:10

eDreams Odigeo presenta un programa de subscripció que ja compta amb 300.000 usuaris

El conseller delegat d'eDreams Odigeo, Dana Dunne, i el director financer, David Elizaga
EUROPA PRESS

La tarifa és de 54,99 euros a Espanya i suposa un estalvi de prop d'un 10% en els viatges

BARCELONA, 25 juny (EUROPA PRESS) -

eDreams Odigeo ha desenvolupat i presentat a Espanya, Itlia, Frana i Alemanya el programa de subscripció Prime, que ja compta amb 300.000 usuaris, i que té l'objectiu de fidelitzar els clients, en passar d'un model de negoci transaccional a un de basat en la subscripció.

Així ho ha explicat aquest dimarts en roda de premsa el conseller delegat d'eDreams Odigeo, Dana Dunne, i el director financer de la companyia de viatges 'online', David Elizaga, que han destacat que es tracta d'un programa "pioner i únic en la indústria" i que a Espanya té una tarifa anual de 54,99 euros.

Elizaga ha detallat que els descomptes als quals tenen accés els usuaris subscrits van des dels 40 euros en viatges curts fins als 200 euros en els llargs: "L'estalvi és de gairebé un 10%. Hi ha usuaris que recuperen la inversió en la segona reserva, encara que alguns ja ho fan en la primera si és un viatge llarg".

Ha afegit que el programa es va presentar fa 18 mesos, encara que a Espanya fa menys, i ha dit que, als pasos on ja fa més d'un any que s'ha impulsat el servei, han aconseguit una taxa de renovació del 63%, i ha assegurat que no es plantegen cap objectiu de subscripcions: "Prime és el primer pas cap al futur".

Així mateix, Elizaga ha dit que hi ha 120 posicions obertes per a perfils tcnics: "Som com una gran fbrica de programari", ha ironitzat, i ha afirmat que l'objectiu és millorar en els temps de reserva, la personalització de les ofertes i perfeccionar algorismes per oferir els millors preus.

També ha celebrat que els ingressos per diversificació ja representen el 44% del total, i, preguntat sobre quins productes són els que tenen més demanda, ha respost que destaquen la venda de places d'hotel, els paquets de vol i hotel, la facturació de maletes i la reserva de seients específics, entre d'altres.

Sobre si el grup est analitzant la compra de cap plataforma, Elizaga ha contestat que "no és una etapa tancada perqu hi ha alternatives atractives d'inversions" d'empreses més petites que desenvolupin algun programari que els interessi, així com de petites empreses que puguin integrar.

ACTUALITZACIÓ DE L'ESTRATGIA

Dunne ha destacat que "la finalització del model de negoci, la presentació de Prime, el lideratge en mbil i les capacitats avanades en intelligncia artificial guiaran la propera fase de creixement del grup", i ha afirmat que busquen espais a Barcelona per créixer.

En aquest sentit, la companyia desenvolupar la seva estratgia de diversificació per satisfer les necessitats dels viatgers en totes les etapes del seu viatge, per la qual cosa continuar invertint en la fase de posventa, a més de continuar treballant en el programa de subscripció amb nous productes i expansió geogrfica.

Elizaga també ha dit que l'exercici fiscal ser molt millor que el del 2019, "si bé encara no reflectir tot el potencial subjacent", i ha recordat que fa menys de 12 mesos que s'ha introdut el nou model d'ingressos en alguns dels mercats principals.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés