Actualitzat 17/12/2013 21:21

Duran veu impossible pactar amb l'Estat la independència i evita polemitzar amb Mas

Duran i Lleida en el Pleno sobre Bárcenas
EUROPA PRESS

BARCELONA 27 set. (EUROPA PRESS) -

El líder d'UDC, Josep Antoni Duran, ha rebutjat aquest divendres polemitzar amb el president de la Generalitat, Artur Mas, i sobre el futur de Catalunya, ha dit: "No veig que sigui possible pactar amb l'Estat la independència".

En una entrevista en Rac 1 recollida per Europa Press, ha assegurat que l'objectiu que tenen CDC i UDC i que comparteixen amb altres forces polítiques catalanes és convocar una consulta d'autodeterminació, i no la ruptura amb la resta de l'Estat.

Després que Mas rebutgés aquest dijous al Parlament les 'terceres vies' que proposen els socialistes i Duran, el democratacristià ha deixat clar que ell rebutja una declaració unilateral d'independència, i ha afegit: "No veig cap possibilitat que el diàleg --amb l'Estat-- tingui receptivitat i puguem arribar a acords i s'autoritzi una consulta" si l'objectiu és la secessió.

Contingut patrocinat