Actualitzat 28/06/2013 15:24

Duran exigeix explicacions al PP després de l'empresonament de Bárcenas però evita demanar responsabilitats

Duran i Lleida
EUROPA PRESS

BARCELONA 28 juny (EUROPA PRESS) -

El líder d'UDC, Josep Antoni Duran, ha exigit aquest divendres explicacions al PP després de l'empresonament de l'extresorer del partit Luis Bárcenas, però ha evitat demanar responsabilitats polítiques.

"Podria fer molta salsa i no precisament de color rosa sobre aquesta qüestió del PP, perquè fa pocs mesos María Dolores de Cospedal i Alicia Sánchez Camacho deien moltes coses sobre el que havia de fer jo i UDC" com a conseqüència del 'cas Pallerols', ha assegurat en declaracions després de presidir una jornada de CiU al Congrés sobre afany emprenedor.

Per aquesta raó, després d'expressar el seu respecte per les decisions judicials, ha evitat demanar responsabilitats polítiques al PP: "Ells sabran el que han de fer".

Contingut patrocinat