Actualitzat 12/04/2013 20:17

Dues candidatures de la Fcac al Consell Regulador del Cava

Consejo Regulador del Cava
Foto: CONSEJO REGULADOR DEL CAVA

BARCELONA, 12 Abr. (EUROPA PRESS)

Les cooperatives vitivinícoles de la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (Fcac) han oficialitzat aquest divendres la presentació de dues candidatures a les eleccions del Consell Regulador del Cava, una per al cens de viticultors adscrits a cooperatives --cens A-- i l'altra per al dels qui elaboren i emmagatzemen vi base --cens C--.

   Segons ha explicat la Fcac en un comunicat, la candidatura del cens A està integrada per dos titulars i dos suplents adscrits a cooperatives, i per a la del cens C s'ha creat una candidatura conjunta amb l'Associació Vinícola Catalana "per mostrar la màxima unitat entre els elaboradors".

   El responsable de vi de la federació, Lluís Grogués, ha aplaudit "la unanimitat del sector productor a l'hora de presentar les candidatures", així com la capacitat de buscar el consens de les organitzacions representatives dels viticultors.

Contingut patrocinat