Publicat 19/02/2018 17:58

Una dotzena d'empreses agroalimentàries catalanes es promocionen a Dubai

BARCELONA 19 febr. (EUROPA PRESS) -

Una dotzena d'empreses agroalimentàries catalanes promocionen els seus productes a la fira Guldood, que se centra en alimentació i begudes no alcohòliques, i que se celebra a Dubai (els Emirats Àrabs Units) des d'aquest diumenge fins dijous que ve.

En un comunicat aquest dilluns, la conselleria d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat ha informat que les companyies participants han comptat amb un estand propi en el qual han pogut exposar algun dels seus productes destacats.

Així mateix, el departament, que ha organitzat la participació de les dotze empreses, ha indicat que aquestes han pogut fer arribar la seva oferta als caps de compra dels principals punts de venda del Golf Pèrsic.

Contingut patrocinat