Busca adquisicions per créixer a Europa i Amèrica i 'joint ventures' a Àsia
BARCELONA, 27 febr. (EUROPA PRESS) -
Dogi ha obtingut un benefici net de 14,5 milions d'euros a tancament del 2014, davant de les pèrdues de 9,1 milions registrades l'any anterior, el que és fruit del pla de recapitalització i l'acord de quitances i esperes obtingut amb els principals creditors després de l'entrada de Sherpa en el capital de l'empresa catalana, ha informat la companyia aquest divendres a la Comissió Nacional del Mercat de Valors(CNMV).
Les vendes s'han reduït un 8,7%, passant de 40,5 milions el 2013 a 36,9 milions aquest any, el que la companyia ha destacat que no ha tingut un impacte proporcional en els resultats a causa de les mesures impulsades per reduir costos i la implantació de metodologia per millorar la productivitat.
L'empresa de teixits elàstics amb seu al Masnou (Barcelona) ha assenyalat que els seus principals objectius per créixer de manera ràpida són millorar el volum de negoci, recuperar la confiança dels clients, potenciar l'R+D per desenvolupar nous productes i entrar en nous segments, i impulsar una estratègia clara de servei/preu per a les grans cadenes de distribució.
Estratègicament, la visió de la companyia és crear un gran grup tèxtil mundial amb l'adquisició de noves empreses a Europa i Amèrica.
En el cas del continent asiàtic, la intenció de Dogi és establir aliança d'empreses amb socis locals.