BARCELONA, 6 maig (EUROPA PRESS) -
El director comercial de Diesel, Óscar Bel, ha explicat que "a vegades és millor no vendre abans que fer mal a la marca", perquè considera que és preferible renunciar a uns ingressos immediats per no perdre la imatge de marca, segons ell, l'actiu principal d'un producte de qualitat en el llarg termini.
"El dia que perds la teva identitat de marca, la marca ha mort", ha destacat aquest dimarts com ponent de la II Jornada de Màrqueting 'Reptes i tendències al segle XXI', que organitza la Universitat Abat Oliba (UAO) CEU, ha informat la universitat en un comunicat.
Ha explicat el canvi que està experimentant Diesel, que s'ha proposat ampliar el seu públic objectiu a un consumidor més madur i de major nivell adquisitiu, i ha remarcat que el repte és fer-ho sense perdre les senyes distintives de la marca.
Respecte a la indústria de la moda, ha anunciat que les botigues multimarca estan tornant a "trucar a la porta", després que en els inicis de la crisi van reduir la presència de firmes de nivell, ha postil·lat.
Aquesta jornada pretén presentar les últimes tendències de màrqueting i comercialització de productes i serveis, i té la presència de professionals de diversos entorns empresarials perquè exposin les seves experiències a l'àmbit del màrqueting.